fbpx

Klachten

Klachten

Het is natuurlijk vervelend als u een klacht heeft over de dienstverlening zoals u die ervaren heeft. Toch vragen wij u vriendelijk om uw klacht via de e-mail aan ons door te geven. Dit kan per e-mail, regulier post en/of telefonisch. Wij zullen uw klacht bekijken en proberen deze naar ieders tevredenheid de klacht op te lossen.

Onze gegevens:
LIN Skincare
Fortuna 64
6661JH Elst GLD
Tel: 0481-354413

Na ontvangst van uw klacht ontvangt u van ons een bevestiging. Wij zullen uw klacht binnen 14 dagen na ontvangst beantwoorden, mocht het meer tijd nodig hebben, dan zullen wij u hiervan op de hoogte stellen.
Mocht u dit niet op prijs stellen, dan kunt u ook altijd contact op nemen met de afdeling bemiddeling van via Stichting WebwinkelKeur waar LIN Skincare bij is  aangesloten.

Vanaf 15 februari 2016 is het voor consumenten in de EU ook mogelijk om klachten aan te melden via het ODR-platform van de Europese Commissie. Dit ODR-platform is te vinden op http://ec.europa.eu/odr. Wanneer je klacht nog niet elders in behandeling is dan staat het je vrij om je klacht te deponeren via het platform van de Europese Unie

De waardering van linskincare.nl bij Webwinkel Keurmerk Klantbeoordelingen is 10.0/10 gebaseerd op 4 reviews.