Klachten

Het is natuurlijk vervelend als u een klacht heeft over de dienstverlening zoals u die ervaren heeft. Wij vragen u vriendelijk om uw klacht zo spoedig mogelijk via de e-mail aan ons door te geven. Indien per e-mail niet mogelijk is voor u dan graag schriftelijk of telefonisch. Wij zullen uw klacht in behandeling nemen en proberen deze zo snel mogelijk naar ieders tevredenheid op te lossen.

Onze gegevens:

LIN Skincare
Postbus 80
6660 AB Elst GLD
Tel: 0183 – 526 456

Na ontvangst van uw klacht ontvangt u van ons een bevestiging. Wij zullen uw klacht binnen 14 dagen na ontvangst beantwoorden, mocht het meer tijd nodig hebben, dan zullen wij u hiervan op de hoogte stellen.
Mocht u dit niet op prijs stellen, dan kunt u ook altijd contact op nemen met de afdeling bemiddeling van via Stichting WebwinkelKeur waar LIN Skincare bij is  aangesloten.

Vanaf 15 februari 2016 is het voor consumenten in de EU ook mogelijk om klachten aan te melden via het ODR-platform van de Europese Commissie. Dit ODR-platform is te vinden op http://ec.europa.eu/odr. Wanneer je klacht nog niet elders in behandeling is dan staat het je vrij om je klacht te deponeren via het platform van de Europese Unie.